ape kejadahnye sume ni

memang ler terase amat semak bile da nak cuti raye neh test pulak beratur mcm. org. ramai beratur nak naek bas kat mlake sentral...situasi sebigini amatlah mencacat kan kegelojohan aku nak raye...rabu ni UTeM da start cuti da...tapi malam ni dgn. petang esok aku de test yg. nak kene adap...mmg biadap sungguh...nak xnak layan je la...tension punye pasal gua carutkan kat sini...wakakaka...tu la sape suroh banyak main...kan da kene amek test time2 nak raye...kalo x main dulu skrg da bole amek gambar alumni time nak raye...wakakaka...padan muke...xpe la ko kayuh je la kawan oi...janji ko abes...slase malam mari kite beshopin bejemaah...kakak2 ku pon da menghulurkan wang pembiayaan skim pelajar dan baju raye kat aku...beli baju raye ha kate deme...jangan ke tempat lain duit tu...baek...trimas...time nak beshopin raye ni la aku tringat kat sakai2 neh...dulu shopin raye sesamo...ni da xdo...aduyai...tu yang mcm malas nk g cari baju raye tu...tp duit da dapat so kene le g cari gak...xpe la nnt ajak sahab mas same tem folo gua cari baju...sebaek la de 3 org. sakai neh kalo x haru le aku...ye tem...lame da x jumpe tem...tengok kat blog mas mmg makin tem ler...wakakaka...ok sambung mencarut kat buku+kertas balik

3 comments:

melur natasha said...

xpe teh,
kayuh pelan..
kitorg teman..
kang da nak konvo sound..
ramai2 turun sambot ko konvo next year..
btw,gud luck test..
mintak maaf salah silap..
slamat raye..

People said...
This comment has been removed by the author.
People said...

betulll.....jgn banje tpt lain ha.... *ulang tayang ayat*
oleh kakak pateh ^_^ buat2 comel... hahahhah