UTeM Konvo Fest

buat pertama kalinye UTeM mengadakan konvo fest di kampus utama di durian tunggal...majlis yang agak kelam kabut dan kurang meriah kerane agak jauh dari penempatan student...tapi bole di abaikan sume tu kerane bejaye atau tak konvo fest tu bukannye de kaitan pon dgn. aku...so seawal hari rabu ketibaan sakai bermule...pjul sakai pertame yang tibe di mlake bumi berdaulat bak kate mas (cett poyo jer bedaulat)...



alolo...kiut nye muke pejul



Khamis bersamaan 1 Oktober 2009 mendarat la sekalian sakai di Mlake neh...setelah urusan pengambilan jubah selesai maka menderu la para sakai ke Villa Ezora untuk check in di Gagabon Suite...wakakaka...so petang tu bermule la program-program para sakai...
















Sabtu 3 Oktober 2009 sementare menunggu sakai yang telah bergelar alumni UteM selesai menerime ijazah aku pon menggatal kan diri bersama kumpulan Mustika melalak diatas stage pertandingan akustik gitar...selesai saje pertandingan akustik gitar aku pon bersame-same sakai meraikan hari bersejarah diorang...TANIAH SAHABAT-SAHABAT ku






























Ahad 4 Oktober 2009 gerak bersame same sakai memulang kan jubah dan ke dewan besar untuk celebrate shepha, keri n asfa punye event plak...



















so pade kawan kawan sume...jangan lupe janji janji korang bile aku konvo nnt...wakakaka...oh ye jom layan gambar terbaek untuk konvo fest ni...layan...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

wakakaka...adik ku lauk...slamat hari raye mok...maap zahir batin




2 comments:

IDUT said...

erm....
walaupun tk sempat gambar dgn korang sume...
ak betul2 nak ucap terima kasih...atas semua bantuan korang selama aku kat bumi melaka n kat utem...kak mas...ayu...wahidah..kngah..dbah...
terima kasih tak terhingga kat pateh n fuc..pe2 pun..tnpa korang..aku tk de la gelak2...
terima kasih jugak bt anas...
anas..ko sahabat yg baik...terima kasih atas pertolongan ko...
pe2 pun..maafkan dosa aku kat korang...
aku syg korang sume....

~SITI NURHANIZAH @ IDUT~

MASNIEZA SHAHIDA MUSTAPAH said...

huhu sgguh terharu baca coment idut..pape pun kalo idut baca coment ni akak pon nk mintak maap byk2..hehe niway pateh gmbo mok mmg terbaek..hehe..