knape ek...??

tibe2 jer aku rs mcm. neh lepas blog walking...wakakaka...rase yang macam bangang sangat...sumenye gare gare aku bukak blog yang satu neh...terus jer tringat kesah kesah zaman mude mude dulu...wakakaka...susah sangat nak ilang kan bende neh dalam pale otak...sbenanye da bejaye da ilang kan dulu...tp tu ler bile tersasul ke blog yang satu neh aduyai...teros tepikir sebab musabab n motif kejadian 999 dalam idop aku neh...wakakaka...kalo la kemal n fuc de kat seblah aku neh...bole la aku lambakkan cite neh kat tlinge dorg...bior melambak lambak skali dgn. taik tlinge dorg...nak cite dalam ym or sms mesti xkan membantu hati ni jadi tenang balik...rase rase nye sempat x aku tau sebab musabab n motif kejadian 999 neh nanti...wakakaka...pak cik pon xtau nak predict...anak cube bawak betenang...hurm...da abes bawak betenang da neh tp x bole betenang gak...cane ek nak ilang kan kesan kotoran degil neh...ayyo thambi...itu batu atas kapla juga ada...jadi solution jangke pendek skarang neh...mari mensebokkan diri supaye ter format sumenye...ayuh jantan niggaz...

1 comment:

akmal said...

haa..ni pahal neh..dtg bulan kaa...ape cer neh...